fredag 21 augusti 2009

Crazy!

Helt galet vad svårt o frustrerande det ska vara att hitta nån kurs att ta då. Tider som passar, inte för dyrt, något över huvudtaget! Och det börjar som dra ihop sig...

Stoppade barnen i vagnen o gick ner till starbucks för en fika med några aupairer o vår counselor idag vilket var trevligt, länge sedan. Men JISES så varmt det var/är. Jag var ärligt talat genomblöt då jag kom upp för backen, men då är vår backe inte att leka med heller o spec inte med en dubbelvagn. Tur vi har poolen då så det blev direkt ett plums i där och nu har jag suttit i min ac-källare och sett på friidrott o letat kurser ett bra tag. Ska kila upp o höra med A vad hon tror om dom kurserna nu innan kidsen vaknar...

1 kommentar:

  1. Ja det är sjukt jobbigt! Men nu vet vi att hon slutar grina så fort vi har gått och då känns det bättre. Sen har hon jätteroligt resten av dagen. Men jag hoppas ju såklart att hon ska kunna få vara glad även när vi säger hej då. Om inte för våran, så för hennes skull.
    Idag började hon nästa gråta så fort vi hade kommit in på parkeringen, innan vi hade lämnat bilen! Hon visste exakt vad som skulle komma...

    SvaraRadera