tisdag 4 augusti 2009

Jag klagar inte.

Det är helt enormt vad varmt det är ute, det är nästan så... Nej, Jag klagar inte, jag klagar inte, jag klagar inte! Okej, lite då... Man känner sig ju aldrig fräsh på något vis. Alltid genomsvettig och varm. Efter en dush och att sedan ligga i soffan o se på tv kan det funka för här nere hos mig är AC:n på för full fräs. Skönt är det ändå, sol och värme och det ser faktiskt ut att stanna nu. Ev. thunderstorms imorgon men det brukar bli mot kvällningen då. Aunite N har sagt att hon ska ta med oss på utfllykt imorgon, kan bli lite spännande. Idag har vi varit hos Elvane en sista gång på tre veckor, lekt, bakat, fikat, ritat och käkat lunch. En helt vanlig dag. Mina sweethearts sover just nu, jag är inte ett dugg trött då jag sov massor av timmar inatt. Istället har jag rensat ut, kastat och sorterat barnen leksaker som är uppe, bra jobbat där Malin! Funderar på at göra samma sak i lekrummet eller om jag ska slänga ihop lite chokladbollar månne? Tvättkorgen är tom, huset städat (inte av mig!) och det finns nog inte så mycket anna att ta tag i?! Nej, chokladbollar blir det, ingen ugn som behöver på och värma upp huset mer då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar