tisdag 1 april 2008

Allting och inget?

Ska jag berätta mer om dagen, jo det var så att vi hade en hund med oss. En liten Elsa som sprang glatt i djupsnön. Hela hunden försvann nästan i snön! Jag är ingen jättedjurvän som folk vet men jag är ju inte elak mot dom heller.. Påvägen hem satt hunden i knät på sin matte, så satt en tjej i mitten och sen jag på andra kanten, sen när hon i mitten steg av lite tidigare så skulle såklart lilla vovven sitta i mitt knä :) Det gick fint, hon var snällt och mjuk... Pyttehundar är bra!

Just nu sitter jag och gör ingenting, väntar... På vad? Jahaa, haha ;) Försöker se på film men det går inget vidare. Blir nog uppe sent ikväll men har "ledigt" imorn som tur är. Ska åka till min förskola och hälsa på lite på fm när alla barn är vakna tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar