tisdag 1 april 2008

APRIL APRIL

Det var ju första april igår, alltså: Nej jag har ingen resa till New York bokad! Haha :) Det var en del som gick på det måste jag säga.. Men vissa nämde inte ens något och om det är för att de inte gick på det eller för att de helt enkelt inte tycker det vore roligt för mig att åka dit det vet jag inte!

Några tyckte det var himla roligt aprilskämt! Klart man måste luras på bloggen tjoho! Lite önsketänkande från min sida där också tror jag.... börjar få ångest över det där mejlet som måste iväg. Jag skulle hemskt gärna tacka Ja till en USA-resa om någon bjuder mig.

Jag tänkte tisdag idag och skulle åka till fsk på em, men nu har jag kommit på att det är onsdag så jag måste nog fara nu strax. Ska ringa o se om de vill ha dit mig. Tjohoj

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha Jag erkänner, jag gick på aprilskämtet :P Men det har du ju redan märkt! hihi/Ullis

    SvaraRadera
  2. Men Malin! hahah, ja du fick ju mig att gå på det iaf :) hehe!

    SvaraRadera
  3. Haha, Malin så du gör. Jag tänkte att jag skulle fråga dig igår när jag pratade med dig, men det blev en massa annat prat då. Blev lite förvånad över att du inte frågat mig när vi hade så bra planer :)

    SvaraRadera