tisdag 22 april 2008

Trötter

Har ni hört sagan om de sju dvärgarna?

Idag har Malla jobbat, trevligt kan man kalla det. Hade egentligen lite skola men blir jag erbjuden jobb tackar jag ICKE nej, speciellt inte till ett nytt ställe. Alltid bra att få in foten lite. ;) Det var ett spännande ställe, 19 barn varav två "svenska", engelska som gällde till de flesta föräldrar och många svåra namn på barnen. Så blir det med forskare och utbytesstudenter tydligen...

Efter jobb for jag till Universitetet där det var info om utlands VFU, så nu är jag lite klockare. Eller? Jag vet vilka veckor det är, jag vet att det är väldigt fritt, jag vet att universitetet är väldigt bra och jag har fått en mejladress till rektorn som vi ska kontakta. That's it! Men det var väl inte fyskam? Ska försöka kontakta han fortast möjligt nu och höra lite om klasser, boende, datum osv.. När alla andra nu ser på de Desperata hemmafruarna så tänker jag försöka se film på trean, troligen somnar jag strax men det är värt ett försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar