torsdag 10 april 2008

Check

Underställ lager 1 införskaffat - Check!
Fågelkakor bakade - Check!
Provsmakade - snart!
Matsäck införskaffat - Check!
Alla kläder på sängen - Check!
Inga kläder i väskan - Check!
Mejl skickat till Nancy - Check!

Ska väl försöka styra upp packningen på något vis då. Det blir nog samma väska och sovsäck till Kittelfjäll som Ammarnäs, men jag har ju hela söndagkvällen på mig att packa om! ;) Vet ni förresten att det är sju mil mellan Kittel och Ammarnäs? Och det ska vi åka ca 30 mil fram o tillbaka istället... Men det blir bra! Ska tvätta lite mer idag, det som ska med till Stockholm.

Jag har tagit en slags nässpray idag, säg att jag var duktig! Jag kan verkligen inte det, har inte gjort på MÅNGA år, har nån slags fobi mot det.. Men detta är inte nasspray utan nå annat bara att man sprutar in där, jag tycker det är ´fruktansvärt läskigt och gruvade mig längen innan jag gjorde det. Det gick bra! Okej, nu sätter vi fart igen!

1 kommentar: