söndag 27 april 2008

Foton

Att bilder kan skapa en känsla, ja.. jag kan inte riktigt förklara, det har varit mycket sommarkänslor här i helgen. Jag har druckit fläderdryck, den smaken får mig på en gång att tänka på sommarstugan, farmor och farfars sommarstuga och mest får den mig att tänka på farfar. Tokigt det där att man kan koppla ihop det så starkt. Vi har ju pratat en del om sinnen-minnen nu också.. Så satte jag i en skiva med foton i datorn då jag höll på o leka en del och plupp sa det så var det massa sommarkänslor här igen. Och jag hittade några foton på en pluttis Irma, cutie! I veckan ska jag få träffa Trulsen för första gången, OM jag längtas!!! Vilken skönhet han är på bilderna...

Detta måste väl vara världens snyggaste!? :)
Snuggingar!
Sommarmys med gam'gubben

1 kommentar: