onsdag 2 april 2008

Bara så ni vet så var det rätt många som gick på april-skämtet! Fler än jag trodde :) April april på alla er, haha. Och såklart ska ni få följa med mig till USA om ni vill, absolut! Jag åker gärna rätt snart.. alltså inom närmsta året. Eller gärna och gärna; Jag måste!

Ska precis renskriva ett papper nu som bara är kludd så jag vet inte hur jag ska lyckas få till det till begripliga meningar.. Var och hälsade på förskolan en snabbis också; Maaalin, tjoade dom glatt när jag kom gående på cykelvägen. De hade en vikarie idag och när de sagt imorse att hon skulle komma så hade barnen frågat efter mig. . . Det blev bara jättekort idag men jag lovade att komma tillbaka en annan dag och LEKA. Ja nu ska jag försöka skriva rent det där då så det blir gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar