onsdag 16 april 2008

Sol sol jättesköna sol

Idag har vi varit ute i solen hela långa dagen! Fick bilskjuts upp till Tjulträsket oh satt i en snökoja på isen en stund och njöt av solen, sedan började vi vandra hemmåt med solen som sällskap. Det är så himla vackert här! Vi stannade ofta och knäppte finfina kort, det blir så himla bra bilder med min kamera ;) Minst 8 km gick vi, med nån fikapauser. Sedan har vi suttit ute i solen på baksidan, helt underbart!!! Det sägs att jag fått färg i ansiktet och det är inte helt omöjligt att det är sant, framförallt har jag fått världens största fräken på min näsa! Nej nu ska jag kila upp o se om det ska spelas nå kort innan kvällslektionen. Vet ni vad jag kom på nu, att nu är denna blogg tillgänglig för alla som sätter sig vid denna dator, haha, läskigt!

Hoppas att ni överlever utan mig nudå om kvällarna. Har det himlarns bra här men gud så jag längtas till lördag!

1 kommentar:

  1. Gud va härligt å häslosamt det låter, promenera en massa å åka skidor i solskenet ja d låter inte helt fel :) Jag längtas också till lördag tusan så skoj vi ska ha, snart lörda nu :)

    SvaraRadera