tisdag 1 april 2008

Tung och djup snö

Klockan är tio i fem och det är ljust fortfarande, jag har lite svårt att inse att klockan är så mycket på något vis... Idag har vi varit ute i skogen på kursen, vi gick och gick och det blev varmare och varmare under alla kläder... Djup snö som man sjönk ner i och det var inte det lättaste att gå! Så kom vi fram och gjorde nån kompisstig för att lära känna varandra lite, ni vet såntdär läskigt då man ska lyfta varandra och hålla på... Och jag var med på allt, det ni :) Det är inte många gånger jag går med på att bli buren och lyft. Det gick fint och var roligt iaf! Sedan åt vi lunch och pratade lite sen var det dags att vandra hela den där vägen tillbaka, att springa var inte lätt kan jag tala om! Man hann två steg sen sjönk hela benet ner i snön och man tippade. . . Ja det var mycket snö där ute! Nästa gång är det förhoppningsvis gräs och grönt. Tänkte jag först... Men så berättar L att ifjol när de varit dit hade de hittat typ 17 ormar under en brädhög som höll på att para sig. Och ja, ni vet hur mycket jag gillar ormar? Jag som drömmer mardrömmar redan innan kommer nog inte ha många lugna nätter nu. Och där ska vi sova i tält är det tänkt? Ja vi får väl se hur det går...

Det blir ingen träning idag men jag anser att all denna vandring i djup snö är rätt bra träning så det skadar nog inte med lite vila resten av dagen.

Efter att verkligen ha försökt och ansträngt mig för att inget säga till någon så kan jag släppa en till bomb idag; Jag har bokat NY resa... Har mailat en del med Nancy på sistone och nu är flyget bokat så den 5 juni kl 11.05 lyfter flyget mot USA och där blir jag troligen till den 14e, det är sån flexibel bokning så det går att ändra datum... Well that's it och ni får tycka att jag är hur dum ni vill men jag känner att jag bara måste!

Nu ska jag se om det är något fint på tv'n... Nu hände något med teckensnittet här också? Äh

2 kommentarer:

  1. Ååå vad skoj att du ska till NY :) AVIS!!! Får man veta vad en sådan resa kostar? msn ;)
    /Ullis

    SvaraRadera
  2. Gud var roligt för dig Malla! :) Du som längtat så mycket efter att gå åka dit igen, är lite avundsjuk måste jag säga :)

    SvaraRadera