torsdag 10 april 2008

EGO

På begäran kommer ett inlägg till idag, ja, det hade kanske blivit lite skriverier ändå med... Har sett på Spårlöst nu igen och det är ju helt underbart! Oj nu fastnade jag lite i fotolek igen, det är skoj! Och vet ni vad det har resulterat i? Att The Sims har fått sagt hejdå till min dator... Det var på tiden! Det tog upp nå grymt med plats så nu är jag mycket gladare då han inte varnar om att det är fullt hela tiden :) Fritt fram att fota mycket alltså! I helgen blir det fjällfoton, skoj skoj! Hoppas på sol och fint, så även nästa vecka, håll tummarna!

Nu är jag då packad och klar, skulle man nog kunna säga... Det som ska till Ammarnäs ligger i en stor resväska och jäser, undras om det kommer få plats? Men jag har ju bara med mig sånt jag behöver? Får nog bli ryggsäck plus väska, ryggsäcken ska ju användas för dagsturer. Hoppas att jag har allt jag behöver! Vet att det fattas en sak och det är en kåsa, synd.. men svårt att fixa fram. Kanske kan ta en plastburk? :) Nu är jag lite hungrig, inte konstigt då jag ätit två ägg till middag.. och till lunch åt jag en cheeseburgare från Mcdonken påväg hem från Maxi, jag var ju SÅ hungrig! Tio kronor för hamburgare till lunch alltså, och två ägg till middag... Får nog ta en tallrik mjölk och flingor nu. Yes, det är lite glest med pengar på kontot, som tur är kommer det inte gå mkt närmsta veckan, däremot nästa helg. Och jo, jag har lite pengar men jag försöker spara dom tills nästa Stockholms weekend såklart! Nej vet ni vad, jag ska lägga mig och se på Barnmorskorna från igår.

Kul att leka med foton på sig själv, haha ;) Ser ni nån skillnad på bilderna? Det gör jag! Fotograf Lena. Min bästa bild från helgen måste ju vara denna:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar