söndag 13 april 2008

No connection...

Telenor hade inte riktigt hittat ut till Kittelfjäll upptäckte jag i helgen, ingen mottagning alls - nada! Så vad jag tror är att mobilen inte kommer fungera på hela veckan nu heller eftersom Ammarnäs ligger bara någon mil bort. Ja, bara så ni vet!

Sitter och äter havregrynsgröt nu, hur gott det är utan både mjölk o äppelmos till vet jag inte, tycker det smakar liite bättre med tillbehör! Så ska vi ha lunch med idag då men det har jag ingenting hemma. När man åker bort en helg och sedan kommer hem sen söndagkväll, då man bor ensam är det inte så himlrans lätt att fixa fram något. Annars kan man ju ringa och beställa lite och har man tur kanske det tom finns hemma! Nej här finns inte ens en knäckebrödsbit och lite smör... Well jag lär ju inte svälta ihjäl efter denna helg... Nu ska jag packa till Stockholm sedan kila till Universum. Have a nice week!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar