lördag 17 juli 2010

At the beach - Monday

Okej, vi har hittat bästa stranden, här hänger surfinstruktorena undet ett swedish umbrella, som a uttryckte det. For hit med familjerna vid 11 o de gav upp vid två o lämnade mig kvar, mycket skönt får jag väl lov att säga. Jag hänger i solen med min solhatt, en bok o kylväskan o spanar på surfarna. Jag har det fint! Det är så vackert här. Tror jag har bränt kinderna lite men de är smörjda med 30 flera ggr om så de kan vara saltvattnet också.. Ska ta mig ett dopp nu. Får se när de kommer o hämtar upp mig, jag hänger gärna kvar ett tag till!

Later on:
D kom o vi for till en farm för att handla mat och ikväll har vi ätit grillad svärdfisk o nån annan fisk, mycket gott! Nu ser jag på väderrapporten här att det ska bli 96 gradet på fredag, oeho! En sväng till stan imorn kanske? Träffade en kvinna på min promenad igår vars son hette axel då hennes far var svensk, hon sa att de fanns en tant här från sverige som gjorde mattor o som skulle bli glad om jag kom o prata lite svenska med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar