onsdag 21 juli 2010

Bye bye Emma








Ikväll tog vi en sista kväll med Emma J innan hon lämnar oss imorgon. Aldrig roligt det där.. Vi hade en trevlig kväll med god glass iaf. Jag har ju pratat gott o länge om ett frozen yoghurt ställe i Coolidge corner som alla ville prova, tur för mig så var det där jag trodde, var fortfarande öppet och var precis så bra som jag tänkt! Tror alla andra blev nöjda och jag med, de hade sex olika sorters froyo och man får ta själv hur mycket man vill, sedan massa toppings typ kex, godis, kakor, frukt, nötter, såser och man bara lägger på vad man vill innan man slutligen väger och betalar. Jag fick en stor skål med alla sorters glass och en hel del topping för under fyra dollar så det var inte ens apdyrt. Kalasställe, dit går vi igen! Någon bild på glassen fick jag inte så jag får allt gå dit igen så ni får se... Well well, imorn lämnar Emma för nya äventyr på västkusten, tänk vilken chans att få bo halva tiden västkust och halva tiden östkust. Hur som så planerar jag att beöska västkusten nå tag så då svänger jag väl förbi San Diego o säger hej så vi ses säkert igen! Lycka till därborta iaf, det blir säkert kalas.


Här är några bilder från i måndags då vi spenderade dagen i Boston med att promenera Newbury st down och sedan äta lunch vid fontänen här, mycket fint och mysigt.

1 kommentar: