fredag 23 juli 2010

Wooow

Jag hade precis lassat ur vagn och ungar ur bilen då första kommentaren kom "Solo with three, wooow!" Jag menar, hur svårt är det egentligen? Bebins sitter i vagnen, de stora går och gör de bara som jag säger är det väl inga problem? Visst det blev ingen merry-go-round då jag vet att W freakar om jag inte är där och jag var ju tvungen att stanna med E, men so what? De fick åka en sån liten för 50 cent ist och var supernöjda med det! Vi såg på alla djur, åt massor av gratis glass, pysslade och lekte. Ja just, vi var på Zoo! Det där halvt värdelösa som ligger här nära. De hade 1-års kalas för en giraff. Giraff är nog förresten mitt favoritdjur, de är så coola, så himla stora och långa och sega, har ni sett en girafftunga nån gång? Jag lovar, den är minst en meter!

Ikväll kom världens störtskur och det vräkte ner i en kvart, jag o barnen bakade blåbärspaj och nu ska jag ge den vilda bebben med basrösten hennes flaska. Glada barn, glad aupair tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar