tisdag 20 juli 2010

No happy ending

Ikväll var så sista Starbucks med Emmorna. På torsdags börjas det och håller på i tre veckor. Det här kommer ju inte sluta lyckligt, det är bara att inse. Suck alltså!


Men, jag och Emmorna gjorde en toppenhelg av den som precis passerade. De var söta och hämtade mig i Hyannis då jag kom med färjan och vi intog en stor trevlig beach på Cape cod, då vi solat tillräckligt och solen drog sig neråt drog vi oss norrut till den andra sidan Capen och Sandwich där vi åkte till hamnen och åt skaldjur och såg på solnedgånen innan vi jobbade oss hem mot Chestnut Hill för att avsluta kvällen med glass på 88:an. Söndagen gick i samma spår men då valde vi favorit hänget Duxbury beach som är så himla fint, om än med lite kallare vatten, dock kortare bilresa.. Well, Duxbury is the place to be! En heldag som avslutades med Targetshopping och middag innan vi for hem och sov. Att jag blivit galet blond igen är jag väl medveten om men igår på Old navy fick jag höra att jag har en "nice tan" och även ikväll på Starbucks sa någon att jag var brun, så lite har väl solen lyckats med också. Nice.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar