onsdag 7 juli 2010

Onsdag hela veckan

Dagens ordspråk; När Malin väljer ac i bilen istf att ha fönstrena öppna är det varmt ute.

Dagen har spenderats som måndag och tisdags borde ha gjorts; i poolen. Började med att jobba två timmar för att få iväg tvillingarna på camp sedan for jag till Patrizia för att hänga vid poolen. Jag skojar inte när jag säger att svetten bara rann, det droppade från ansiktet ner på boken och jag hade små pärlor över hela kroppen och tillslut en pool i svanken, härligt va? Men tänk er om det är 40 grader i skuggan, hur varmt är det då i solen? Det blev mycket tid i poolen iaf och tillslut fick vi ligga i skuggan, solen funkade inte tyvärr.

Började jobba 3.30 och då tog jag med Will och bebis till poolen där vi poolade fram till 6 då vi vandrade hemåt, Will i långärmat och rainboots, why? Han var ju en firefighter!

Nu ikväll har vi ätit glass och strosat runt Wellesley college (där de är i Mona Lisas leende, som jag inte sett), riktigt mysigt med mycket träd och en del vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar