söndag 4 juli 2010

Happy 4th of July!

Så, Happy 4th of July everyone! Grattis på 234 års dagen usa.

Idag har varit ännu en toppendag, började med att sova in lite innan vi gjorde oss redo för stranden. Valde en som skulle vara ännu lite närmre denna gången men körde vilse på vägen och fick sen inte köra de vi ville pga avstängda vägar så klockan blev nog närmre 1 innan vi intog strande. Vattnet var långt ut men kröp snabbt uppåt. En hel del timmar med sol o bad hann vi ändå med, så galet skönt! Sedan for vi hem för att frächa till oss och ta på allt blått, vitt, rött vi hade. Jag slog till med en vit tunika, röda naglar och så fick jag halsband av kusinmamman, toppen toppen! Jag fixade ballonger och Emma en flagga sedan var vi mer än redo. Fick en mojito hos Emma innan vi drog oss ner mot downtown Needham ;) well där var det massor av människor och ett litet band som spelade. Jag har sjungit God bless America hela dagen och fick tillslut höra denna vackra sång, sedan klämde vi allihop i med Star spangled banner också medan fyrverkeriena drog igång. Det är faktiskt helt galet vad fint det var, så länge, så mycket, så häftigt. Fiiint! När allt var över drog vi oss hem mot Emma och tänkte se på fyrverkerierna från Boston men halvvägs in i det gick elen och sen fick vi smyga runt med ficklampor. Well, en toppendag och en toppenhelg IGEN! Nu är klockan mycket och jag bör sova, upp tidigt för att fara till NYC imorn. Väderleksrapporten säger 37 grader imorn och 38 på tisdag - det mina vänner är varmt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar