lördag 24 juli 2010

Genus

Åh vad jag saknar mina vänner i Bollnäs just nu, glad att ni tänker lite på mig med för jag tänker på er hela tiden!

Barnen sitter o klipper nu, W har en knöligt papper som han klipper random i o låter det falla på bordet. L däremot håller pappret i hörnet o klipper noga o långsamt innan hon radar upp det på bordet. Jag hatar o säga det men det är skillnad, well det är ju solklart egentligen men sen är frågan vad det beror på...

Vi har haft en mysig dag i Boston jag Emma o barnen, de åkte merrygoround, badade i frogpond, klappade häst o åt glass i parken. Jag älskar't. Åh vad jag vill bo i en storstad, gå genom parken med en latte påväg till jobbet, picnic då o då, sola, leka, spela... Åh!

Bebis är wild, idag lyckades hon krypa uppför trappan o hon kilar runt med gåvagnen.

Ah well, ni vet att jag egentligen vill vara i Bollnäs just nu men jag har det ju ändå rätt bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar