torsdag 22 juli 2010

Vi ska åt samma håll

Idag lyckades jag och Emma köra åt fel håll på 495:an i sex exits! Vi kom ut på 15 och vid 9 kom Emma på; Vet du, vi kör ju söderut! Vi glömde svänga upp på 95:an... Hoppsansa, bara att vända och börja om där. Jag kommenterade till o med skyltar som vi normalt inte brukar se och allt, ändå tog det så lång tid. Grejen var den att vi kämpade på för att komma upp i 70 mph samtidigt som mina fötter hängde utanför rutan, åh vad jag älskar det. haha... Well, det är inte så att vi inte åkt den vägen innan heller. Vi vände om och hittade hem efter nån timme extra iaf, den där timmen extra berodde på att trafiken stod helt still mellan vårt exit och det innan, ingen höjdare faktiskt.. Vi han dock lyssna på massor av bra musik och jag gillar att åka bil så inge problem. Vi hade förresten tagit en snabb sväng till Wrentham och köpt resväskor.

1 kommentar: