tisdag 27 juli 2010

Ett nytt kapitel

Okej, det är bara att inse att nu börjar ännu ett nytt kapitel i Au pair sagan. Vaknade imorse och fick iväg ett litet "Vi ses-sms" till Matilda och fick ett fint tillbaka. Dagen gick och vid 2 ser jag Emmas bil komma på uppfarten, då kom tårarna. Jösses alltså, jag trodde inte det skulle bli så men se... Det har som känts "bra" på sistone. Ett snabbt "vi ses" och så körde hon iväg. Jag vet inte, jag tycker om er så himla mycket tjejer, så sjukt glad att jag lärt känna er och jag önskar er Lycka till i Sverige nu, jag vet att vi kommer ses igen.

For på Starbucks mot kvällnigen där vi nu är 6 tappra kämpar kvar. Kikade såklart lite i horoskop boken och för dagen stod det "Mercury enters Virgo, and yesterday's angst is histroy. You're in the groove again, doing, plotting, planning, and examining details. You may not even be after a particular result. You're just digging around and gathering information and opinions." Så idag slog jag till på den där boken jag gått o funderat på längen, why not? Jag var värd den. Den började i Juli i år och räcker ända till December nästa år och är sååå spännande. Ska lägga mig och läsa lite nu.

Så för att sammanfatta är det väldigt tråkigt när vänner åker men livet går vidare och jag mår bra, mycket pågrund av att jag har så otroligt många fina vänner på alla håll och kanter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar