lördag 17 juli 2010

The walk of fame - Tuesday

Ligger just nu i min säng o ser på wipe out med ett glas vitt, rätt skönt! Lite lite ensamt bara men de går.

Började dagen med frukost o tog sen en timmas promenad i town med en sovande bebis, centrum är så liten o mysig. Kom tillbaka o lekte lite ute sedan tog jag med willie will på en promenad till mataffären, vi hittade en mjölkvarn på vägen som vi kollade närmre på innan vi fortsatte, har för mig de sa att de var 1.8 miles dit så jag hade med vagnen, W gick nästan hela vägen dit men efter vi handlat o fikat yoghurt somnade han i vagnen o jag tog en extra sväng. Han sov gott vidare i skuggan i 1.5 timma då vi kommit hem, svenskunge ;)

Hängde hemma sen tog vi en prommis in till centrum igen med alla barn, åt pizza, glass o kollade på STORA båtar. Jösses anåda alltså, helt galna båtar. Ja tack! Som W sa: one day I'm gonna be like those guys.. Om killarna som hängde på en av de största båtarna.

Få se vad morgondagen har att erbjuda, har varit varmt o soligt alla dagar, hoppad det håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar