onsdag 28 juli 2010

Big Brother

Veckan då jag var på Nantucket började nya säsongen av Big Brother och då hade jag ingen tid att se på tv så tidigt. Ärligt talat har jag nog faktiskt inte suttit vid min tv på flera veckor, på riktigt. Så idag när jag ändå är lite klen, har varit förkyld i en vecka nu men förnekat det då jag ju faktiskt inte haft tid, well då blev det en hemmakväll för mig själv. Har ätit kyckling och ris till middag sedan bara suttit här och sett fem avsnitt Big Brother, de visade nionde idag så jag har några kvar. Har slagit en pling till min Sverige-Emma som nu blir min Malta-Emma, så nu har jag sagt Ha det så sjukt bra till min sista Emma fast ja, vi sa ju "Vi ses" för 17 månader sedan. Ja kan ni tänka er, det är mer än 17 månader sedan jag lämnade Sverige och jag personligen tycker det är rätt galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar