fredag 6 augusti 2010

6 augusti - en bra dag

Efter en toppdag med kidsen har jag nu slutat 30 min tidigare då föräldrarna kom hem och sitter nu med en hard lemonade och ska ta en dusch. Slut på denna jobbvecka, solen skiner och vi har 29 grader varmt - jag är faktiskt på topp! Jag gör en liten Therese nu (haha, vad betyder det? :P) o sen kommer väl Vanessa, Patrizia och Karina om ett tag, livet känns faktiskt rätt gott just nu. Trodde inte jag skulle säga det den 6 augusti 2010 då alla vännerna gått hem och jag har fattat några svåra beslut. Lite härlig nytipsad svenskmusik ni högtalarna till detta och allt blir bra.

1 kommentar:

  1. Oj d va en liten en det :) Irma vägde 10 när hon va 1 år tror d är ganska normalt. Irma väger ca 16 kg men då är hon ju även lång 103-105 cm för smal är hon iaf. Hur lång är han då? D spelar ju också in :) hoppas allt är bra!

    SvaraRadera