fredag 6 augusti 2010

Charles river

Nu har vi quiet time här, twinsen ligger i sina sängar o lyssnar på en saga och Ellabella hon sover, hon slocknade i bilen påväg hem från lekparken och jag kunde ta hon ur bilen och stoppa henne i säng utan att hon vaknade alls. Jag behöver också lite tysttid känner jag... Har lovat barnen att vi ska åka och äta froyo när de vaknar. D och A är på begravning och förmiddagen har jag o kidsen spenderat på en ny lekplats med pool o vattenspridare, gungor, klättring, slides precis brevid charles river så vi hade picnic lunch vid vattnet och såg på båtar och ankor innan vi for hem. Då stor glassbilen där såklart men jag hade ärligt talat inga pengar med så that's why jag lovade glass efter nap. Jag ser fram emot det med, oj så varmt det är idag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar