torsdag 26 augusti 2010

Sun sol solo

Så var solen tillbaka, härliga underbara sommarväder! Jag och twisen tog en promenad till CVS där vi köpte nya goggles sedan hämtade vi Ella och gick till poolen. Seriöst, jag tror bebis kommer simma innan hon kan gå. Hon är helt vild i vattnet och plaskar och simmar, idag lyckades hon klättra ur sin "simring" så ja.. Vi hade picnic vid poolen och när E satt där med sin macka satte sig en fluga på mackan, E högg till med en stor tugga och flugan var borta! UUUUUUH SÅ ÄCKLIGT! A lyckades få ut de iaf medan Ella protesterade högt. Huuu. Barnen slocknade alla tre då vi kom hem och sov sött några timmar sedan var det bara myspys och lite mer rensande av kläder och skor. De har växt sjukt mycket denna sommar. Hur som, en helt vanlig vardag igen.

6.30 var jag på gymmet på Kick I.T, ett pass med influens av kickboxing. Hej Hå! Det var bra, det var jobbigt och ledaren var ett litet muskelpaket. Det påminde lite om boxningen jag brukade gå på i Umeå, åh Iksu, ingenting går upp mot iksu ändå.. Hur som så fick jag flashbacks till hur jag brukade slå extra hårt för att få bort allt jag var arg på, minns särskilt nån period när jag verkligen inte gillade våran lärare, handledare, mentor vad det nu kallades, det tokiga är att jag kan inte alls över huvud taget komma på vad denna människa heter. Bra jobbat med förträning och bearbetning där? Well, träningspasset var rätt tufft, övningar på bosun och situps på bosu ger mig alltid sjuk träningsvärk, vi hoppade hopprep, körde stång, frivikter och en ny frej som jag aldrig sett för, som en gummisnodd runt fötterna. Så jag signade gymmet i torsdagskväll och har nu på en vecka tränat fem av sju dagar, bra start måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar