tisdag 24 augusti 2010

Don't be scare to be free



Bra låt där! Idag regnar det och regnar igen, inledde dagen med att baka chokladbollar med kidsen innan klockan slog nio på morgonen. For till Childrens museum med alla tre plus mamman och där var det kaos och crazy idag. Tror varenda barn i hela Boston området var där, sjuuukt vad barn, föräldrar, vagnar och galenhet! Vi hade trots det rätt roligt och det har varit en bra dag. Imorn planerar jag att ta med dem till Ikea, jag behöver en dos av det just nu.

och en sak till; Hej mina kära gamla vänner, I miss you more than ever just nu.

4 kommentarer:

  1. Vi saknar dig med! :)

    SvaraRadera
  2. Heej Malin! Vore ju jätte roligt att prata någon dag så jag får höra vad som händer där borta ;)

    SvaraRadera
  3. Jag saknar dej också.

    SvaraRadera