torsdag 12 augusti 2010

Social dag

Steg upp tidigt och jobbade 7.30-9.30 idag sedan har jag varit ledig. Snörade på mig springskorna och tog en promenad ner till the container store där jag investerade i en till skohängare plus två krokar för handväskor - vilka kap! Efter det la jag mig ute i solen och löste korsord i två timmar, jag har världens osnyggaste bränna då jag precis övergått från bikiniunderdel med lite ben till en utan ben... Efter det tog jag en dusch innan jag for till Target för att handla lite saker jag behövde som små tomma flaskor, nytt balsam, popcorn och så fick jag med mig ett linne hem med, fint i spets tro't eller ej!

Resten av dagen har varit toppen då jag varit riktig social och pratat med både Emma, Vicky, Nina, Mamma och Emma. Hääärligt att verkligen ta sig tid och prata med alla, det är så skönt och jag saknar er alla så himla mycket. Nu ska jag plocka upp vad jag handlat idag innan jag går upp o ser film med kidsen.

Måste bara visa vad jag köpte i helgen, typ det bästa jag någonsin köpt tror jag. Förra veckan då jag städade tänkte jag att jag skulle vilja ha en ny fin neccesär och så i lördags svängde vi in på Marshalls påväg hem från stranden. Jag har också länge sagt att jag vill ha ett litet datorfodral så fångade denna "väska" mina ögon. Ser ut som ett datorfodral, platt och bred. Men se på insidan är det en neccesär! Och världens bästa dessutom. Att jag aldrig tänkt på det förrut. Ni vet de tar ju alltid så stor plats i väskan, runda o klumpiga men denna smidiga lilla sak är det ju bara att lägga på. Innuti är det tre små som man kan använda hur man vill och sätta fast med kardborreband så kan man packa olika som i fack. Man har ju aldrig nå stort fyrkantigt att stoppa i utan det mesta är ju kind of platt så ja, detta tycker då jag var världens bästa uppfinning och jag är nu stolt ägare av den! Precis just nu ska jag kila o flytta in i den. Tipp topp!







1 kommentar:

  1. Gud vilken smart!!! Nu blev jag riktigt avundsjuk! Tröttnar du på den nångång så vet jag en bra adress att skicka den till ;-).

    Kram från Faster Helena

    SvaraRadera