fredag 27 augusti 2010

Valet 2010

Sitter och försöker få någon ordning på mina tankar och tycken nu såhär kvällen innan jag imorgon ska ge mig iväg och lägga min röst på lokalen. Det är viktigt det vet jag men just nu känner jag att jag inte gör någon nytt alls då jag ingenting fattar. Jag får ingen rätsida alls på vad jag borde tycka och tänka, jag gör valteste, valkompassen, kollar på svts frågerundor och läser artiklar som denna. Jag menar, skolfrågan är väl ändå något som rör mig och som är otroligt viktigt? Eller? Ja där har vi problemet, vad är egentligen viktigt och varför och är allting egentligen viktigt eller finns det också mycket skit? En sak är då säker att rösta det ska jag, det skulle bara kännas så mycket bättre om jag visste vad jag tyckte och ville och kunde stå för vad jag gjort.

Confused - Det set ut som att man kan lita på mig va?

2 kommentarer:

  1. haha, känner mig lite sådär jag också just nu men jag tittade på folkpartiets nåt tal igår, satt i 45 minuter. tror att det krävs nåt sånt för att man ska kunna börja tänka lite..

    SvaraRadera