söndag 22 augusti 2010

Sunday acoustic sunrise

Började söndagen med ett pass Bodypump, det kan ha varit mitt livs första? Det var otroligt bra iaf, jag gillade ledaren och passet var toppen, men galet jobbigt. Hoppade bubblet med så det blir väl träningsvärk imrogon. Just nu äter jag gröt och dricker kaffe och ska förhoppningsvis snart prata med två vänner som jag saknar mycket. Här regnar det och är grått idag, rätt skönt på något vis. I fredagskväll var det nästan så kallt att man frös lite, det var också lite skönt... Men sommaren får gärna hänga kvar ett tag till. Nu blötte mitt kaffe ner hela valsedeln för moderata samlingspartiet, hoppsansa, då kunde jag inte använda den heller ;P Jag fick ett eget litet brev till mig som "utlandssvensk" från Fredde, det ni.

3 kommentarer:

  1. Jag ska träna med dig när jag kommer hem Malin! Allt startar i september, då är det back to work!

    SvaraRadera
  2. Nämen nu vet ja inte om ja kanske har missat nått, brukar du dricka kaffe lr d något du har lärt dig d senaste året? Om ja inte minns fel är d bara jag å tres som brukar vilja ha kaffe :) men ibland sviker ju som sagt minnet också :)

    SvaraRadera
  3. Men ja visste väl att d skulle bli folk av dig också då kan du ja å tres dricka kaffe tillsammans medan de andra dricker saft :) ja visst är han, han brås väl på sin mor :) du skulle alldeles ha vart hem å klämt lite på honom ;) men tiden går fort snart är du hemma :)

    SvaraRadera