onsdag 25 augusti 2010

Ikea och småland, vilken hit!

Regnet öste fortfarande ner då jag vaknade imorse och någon sol var inte i sikte. Jag fullföljde planen och for till Ikea. Ella fick sova middag innan vi for och jag o twinsen klippte shapes, cirklar, fyrkanter och trekanter som vi klistrade på papper. Organiserat pyssel här, var inte igår! W har lite svårt för att fokusera så han klippte favorittröjan ist och flippade, jösses alltså.

Kom hur som helst iväg till Ikea såklart där vi inledde med lunch, W fick väl i sig en 10 köttbullar och L fem. Ellas premiär på Ikea och hon gillade både köttbullarna o potatismoset, ännu en svensk onge. Efter lunch lämnade jag in twinsen i Småland, aslämpligt ju! De får leka o ha roligt medan jag kan gå runt o shoppa för mig själv, well E var ju med men hon satt snällt i vagnen och vinkade och såg glad ut. Vi fick med oss en hel del hem idag, boxar, leksaker, förkläden, papper och tom ett bord! Ett runt (rund) grönt mammut för twinsens nya rum. W o L hade haft roligt i lekrummet och var glada barn då det var dags att åka hem. Alla utom jag slocknade i bilen och då vi kom hem skruvade jag ihop bordet som nu står redo o invigt. Imorn ska solen visst komma tillbaka...

Ikväll for jag till healthworks och sprang 35 minuter på crosstrainern+ några gymmaskiner, provade eukalyptus ångbastun då värmen i bubbeln var av innan jag for hem och såg på Big brother och åt varma mackor med te, yumma!

1 kommentar:

  1. Men Hallå!
    Är du hemma på Lördag då? :P
    Haha....
    Är tragiskt att det ska vara så omöjligt att få barnvakt ett par timmar, alla säger ju att han är så go...men men...

    Jo han beter sig äldre än han är..
    När man ser barn i hans ålder tycker man de är "små"..hehe..
    Leo fegade länge han med innan han vågade släppa taget och gå själv..
    Man får liksom försöka lura dem flera gånger och till slut vågar de gå..

    Annars är allt ok.
    Själv då?
    Hur länge blir du i Boston då?

    Kram

    SvaraRadera