onsdag 11 augusti 2010

Belive it or not; He wants to take us all to Nantucket next week!

Ser just nu på Nanny diaries som jag fick med mig hem från the library idag då vi var dit för att hämta upp lite filmer. Har ju läst boken för länge sedan och troligen sett filmen då jag känner igen vissa bitar av det, igår på Starbucks köpte jag "Nanny returns" som jag tänkte läsa nu när vi ska iväg på lite semester. Appropå semester så åker jag till Orlando, Florida i januari för att gå på Disney world.

Awesome - "We're going antucket we're going antucket". Precis som mina barn säger det! Få se nu om de verkligen spelat in det på The island. Oh yes, husen ser lika ut.

Idag fixade vi panncakes till frukost innan vi intog poolen och hängde där i 3 timmar, jag hann tom sola lite medan barnen lekte på poolkanten, rena rama lyxet! Sedan har vi som sagt varit på biblioteket och jag har tillbringat kvällen framför tvn och med att tvätta. Imorgon slutar jag 9.30, på morgonen! Tjohoo! Funderar seriöst på att gå på bio ensam, vill så gärna se Charlie St Cloude och alla som är kvar har redan sett den. På fredag kommer Eat, Pray, Love, åååh vad jag längtas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar