tisdag 10 augusti 2010

Tumme upp tumme ned

Hemkommen från Starbucks, en traditionsenlig tisdag där vi idag började längta till jul ;) Ni vet det står inte på så är den här! haha. Kommer bli tokmysigt med lucia iaf.... När nu "alla" lämnat oss var vi ändå hela 7 pers där ikväll, inte illa! Jag är såklart the oldie med mina 17 månader, Hanna näst med 7, Nathalie 6, Jenny 5 sen har vi Vanessa 2 månader och så kom det en ny tjej idag (shit pinsamt jag minns inte namnet!) men hon har varit här hela en vecka ;) Var så roligt för vi satt o prata om förra sommaren och hur nya au pairer egentligen får veta om de här tisdags SB och när det borde börja komma nya och så Poff! dök dom upp. Det lär väl komma fler också, vi visste tom 4 stycken som kommer snart...

Innan jag mötte en upprörd Vanessa på SB tog jag en liten runda inne på Marshalls och fick träningsbyxor och 6 par sockor. Ärligt talat har jag nog världens värsta skavsår just nu, fyyyyy. Jag kan inte ha flipflop och inte "skor", vad ska jag använda? Säng eller soffläge är nog det enda rätta. Men det funkar inte för nästa vecka ska jag skaffa medlemsskap på healthworks igen och träna Nia varenda dag, eller vad säger du Sandra?

Har haft en heldag på childrens museum med kidsen, grannpojken J och nanny L iaf, vi åkte hemifrån vid 9.30 och kom tillbaka strax efter 4, riktigt trevligt och roligt och tiden bara sprang iväg. Redan onsdag imorgon och låång jobbardag så dags att sova nu. Jag röstar på poolen och soolen imorn iaf så barnen får säga vad de vill.

1 kommentar:

  1. Hej! Åh va bra att det går att köpa adaptrar där också!

    Jag åker den 16e augusti och ska bo i Norfolk i Boston :) Vart är det du bor?

    SvaraRadera