måndag 23 augusti 2010

Det är bara, regn hos mig

En regnig måndag och vet ni, det är kallt. Eller ja inte apvarmt.. Jag har trekvartsbyxor o lika tröja, det får ändå räknas som väldigt påklätt efter denna sommar. Jag tog ett pass body defined på förmiddagen, muskler o styrka, precis samma muskler som igår så det var lite tungt. Ledaren var ingen höjdare heller, discomusik hela tiden, sexy back på stretchningen? Och hon gjorde inga av övningarna heller... Nja, jag har varit på bättre pass. Både bubbla o basta efteråt iaf och nu sitter jag i soffan med kaffe gröt o banan och ser på highschool musical ;) Börjar jobba kl 3.30 så detta är en slappdag nu i några timmar.

Igår pratade jag med Emma och Sandra, åh så roligt! Hann också med mamma o lillebror plus några fler vänner. Bra jobbat. På kvällen var jag och Ellen på Eat pray love och yes jackpot, filmen var bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar