torsdag 17 maj 2007

Bombnedslag

Man brukar säga att det ser ut som ett bombnedslag men alltså nu skämtar jag inte, här ser verkligen ut som ett bombnedslag! Utan tvekan. Jag varit med om det en gång förrut såhär illa och det var i Polen, så ni som var med dit kanske vet vad jag pratar om :) Hade ju hänt något med vårt golv där ett tag... Det är kaos helt enkelt, en blandning av plugg och packning och en klocka som går aldeles för fort! Var ner i vårt förråd nyss då jag hade små aningar om att jag lagt en väska "sommarkläder" där och serrni, jag fyndade! Tre par sommarbyxor som passade perfekt ;) Sånnadär tunna linnebyxor lixom som jag hade tänkt köpa för jag trodde jag lämnat dom i USA ifjol. Men nu slapp jag ju handla sånna, men en kjol tänker jag få iaf! Jag är ju trogen kund hos HM så jag får vara gratismedlem och så fick jag 20 % på en kjol :P

Borde nästan sova snart för att vakna imorn och hoppas att det är en bättre pluggdag än vad idag har varit! Sista aerobicen idag också, hemskt tråkigt för det är så roligt! Men idag höll jag på o skratta ihjäl mig några svängar. En tjej framför oss som var helt ute och cyklade hela tiden, för snabb och för tidig, ingen taktkänsla alls.. o då kollar man ju lite på henne och så blir det fel själv, ett enda stort tok! Så hade jag en litenliten en framför mig så jag klev ju typ på henne då man gjorde v-steg, grapewine o allt möjligt eftersom hon tog pyttesteg och jag tar STOORA steg.

Vi kan le, men bara i sekunder
det är ett uttryck för känslor
och det är förbjudet
eller bli som gatorna, våren och vintern
- dom som går runt tills dom försvinner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar