torsdag 10 maj 2007

En klipsk gubbe

Nu har jag lapat sol hela eftermiddagen, har läst sågottsom alla artiklar som ska läsas!!! Riktigt impad av mig själv!!! Kände att det gick lite fort fram så jag måste spara några ;P Så jag har läst ut Davincikoden också! Hejhå, vilken tur att ni fick mig att läsa den för den var riktigt bra, något annat kan jag då inte säga. Så har ni inte läst den så gör det! Nu ska jag ta o läsa de andra i sommar tänkte jag,var väl någon mer av Dan Brown som var bra har några sagt? Minns inte vilken bara... Men jag säger då det; jag är impad! Vilken jvla klipsk gubbe!

Oj nu ser jag att klockan tickat iväg och jag kommer att missa min en-timma-innan-träning-tid hos Em. Haha. Det är nog lugnt, tar inte många minuter att gå till iksu, men det är rätt många steg vilket är positivt! Aerobic som gäller idag. Hörs senare! ESC semi ikväll kl.21, kan kanske vara värt att se? Hålla ett öga på iaf.. Men det är lååångt och trist. Men ett måste för schlagermalla ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar