torsdag 3 maj 2007

Makt och politiskstyrning

Ungefär så hette föreläsningen idag. Någon människa från statsvetenskapinstitutionen eller något? 8.15-12, inte direkt vad vi är vana vid! Fast vem vet? Det jag fick lära mig idag kanske är till nytta den vackra höstdag då jag ska bli politiker!

Nu är ett brev från Spanien påväg till mig med teckningar, kontrakt och turistinfo. Hoppas det inte dröjer allt för lång tid. Toppenväder och 23 grader har de nu, P kontrollerar pooltemperaturen varje dag o skulle hellst hoppa i redan nu! Men ja, det är ju lite skillnad, ca 35 grader brukar dom ha i Juli o Augusti skrev hon också.. Så det blir väl... Skönt? Kan fasen inte undvika att bli brun i sommar va? Här har vi väl ungefär sju grader och mulet idag, regnet hänger i luften och ligger på marken ;) Nu ska jag helhjärtat ägna mig åt Davincikoden och vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar