måndag 7 maj 2007

Väderskillnader

Här vandrade jag hem från träningen i regnväder och ringde mamma som låg på altan i bikini. Hallå, det är ändå bara ca 40 mil emellan, väderskillnader? Tänk er då Spanien...
Därifrån fick jag brev idag! Kontrakt, massa info, lite brev o roliga saker, o så massa teckningar från barnen, det är mysigt tycker jag :) Så nu ska jag väl ta o skicka tillbaka lite. Jag förtår ju inte riktigt allt som står för läkarintyg är såklart på spanska o det är inte mitt förstaspråk om man säger så ;) Ska dock försöka få lite hjälp att förstå det bättre... Men sen tror jag inte att de ljuger så jag behöver kolla det så satans noga heller.


Idag var det föreläsning om konflikthantering, ungefär en timme och man kände igen det mesta, sedan skulle vi göra nån knasig övning. Tror det var förberedelse för imorn då vi ska iscensätta konflikter och lösa dom medan vi filmar oss själva... Detta ska vi sedan analysera!!! Så kom den där frågan om var hon hade tänkt att man skulle kolla på detta vhs upp för det var inte bara jag som inte hade video hemma. Så då frågade hon hur många som behövde kolla på universitetet, o det var en hög, men sen sa hon inget mer så jag är inte klokare nu! Vi får väl ha en filmkväll hos Em kanske ;)


Har gått/sprungit 5 km på iksu i eftermiddag och nu är jag hungrig så jag hoppas köket är ledigt. Sedan blir det läsning hela långa kvällen, det är mördarmycket att läsa en vecka framåt nu! Men på lördag är det ESC o då ska vi ha schlagerkväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar