torsdag 10 maj 2007

Solen skiner himlen är blå

och jag har varit på en föreläsning åtta imorse som jag tänkte strunta i men efter att ha läst studieguiden o de stod att det skulle vara diskussion i basgrupperna bestämde mig för att gå på.. Visade sig att föreläsningen handlade om allt som står i papper jag redan har och uppgiften jag sågottsom gjort. Diskussionen skulle vi inte lämna in något från o de var bara jag, Em och O där så vi gick hem ist. Har ju faktiskt en hel del att läsa så jag ska inta min fina balkong som har massa sol på sig idag och läsa läsa läsa. Artiklar och hej. Sen är det träning 18.15 sedan kanske Em är klar med Minnet-boken så jag kan läsa den ikväll, annars hinner jag nog nästa vecka eller i helgen med! Ja, stolen i solen väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar