torsdag 31 maj 2007

Lathet eller upptagen?

Nu har jag blivit dålig på att blogga miljoner gånger per dag men det är nog bara att vänja sig.. Man har inte så mycket tid o ro för datorn på sommaren. Idag öser regnet ner och jag har inga stora planer för dagen så då går det för sig. Ska ner o kika på fina flickor, pojkar och fordon lite senare då det är bal och efter det blir det bilbingo! :)

Körde bil igår igen, Umeå-hem igen.. For därifrån vid tre och var hemma vid nio, stannade på Ikea o käkade och handlade lite, igen! Man måste ju passa på.... ;) Opponeringen igår gick faktiskt bra, riktigt trevligt på nå vis, inte sådär tryckt o spänt. Tja, vad mer ska jag berätta? Näe, inget särskilt tror jag. Ska ta o lägga mig o se en film nu tror jag faktiskt. Eller först ska jag packa upp mina kläder in i garderoben. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar