söndag 13 maj 2007

Tett tett, tett tett, tett

Idag har jag läst Utbildningspolitiskt systemskifte kursivt, tränat på iksu, storkokat köttfärssås och kollat på hockey.

Igår var jag på kalas hos kusin, blev kvar där ett bra tag, fick grillad mat och tårta! Hoppade STOR studsmatta med barnen, det är roligt ;) Har för mig att vi gjort det någon valborg? :) Lille A är min kompis när vi träffas vilket inte är så himla ofta, frågade en gång i kvarten; Ska du fara hem nu? När ska du fara hem? Lite smått orolig sådär. Ja det var en trevlig eftermiddag iaf. Var duktig och gick dit vilket är en bit, när jag skulle hem hittade jag något jag tyckte kunde vara en genväg men jag vettetusan var det ledde tillslut så jag fick vända och gå den vanliga vägen. Såg ESC hos Em sen, trevligt. Och störst av allt; bokade Kos! :D Nu ska jag sluta tjata om det för ett tag också... Nu ska jag fortsätta läsa utbildningspolitiskt systemskifte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar