onsdag 2 maj 2007

Jag ser slutet!

Det är aldeles sant! Jag ser slutet på denna termin. Kanske tom på hela utbildningen om jag kollar riktigt noga? ;) Började då kursen Makt och pedagogisk verksamhet idag och jodå, jag ska nog överleva. Blev indelade i två grupper, tidigarelärare och senarelärare, så jag är nöjd. Fem poäng, fyra veckor, en skrivuppgift på två poäng, annars småexamineringar. Jodå, det ska gå. Har fått klartecken på att vi kan fara hem 23 maj så nu är bussen bokad! Vi är ju alltid ute i tid Em o jag!

Jag har ju fastnat ordentligt i Davincikoden nu och vill läsa läsa läsa. MEN - ja, det är en hel del att läsa i denna kurs. Så nu ska jag vara duktig flicka o läsa det som ska läsas tills imorn så kan jag vara "ledig" o läsa skönlitteratur sen som det så vackert heter. Har redan hunnit med både skola och träning idag. Jag har cyklat 2.5 mil! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar