tisdag 1 maj 2007

Sköna maj, välkommen!

Nu var vi inne i maj, den sista skolmånaden för senast den 1:a juni blir det sommarlov!

Igår var vi på valborgsfirande på campus, såg på kase, hörde studentkören sjunga vårsånger och såg på lejondans! Det var ganska mysigt, väldigt många människor. Gamla, unga, bebisar, studenter, pensisar.. Alla var där! ;)

Jag gillar den här staden. Igår när jag gick till Em, en promenad som tar kanske sju minuter, så gick jag förbi åtta olika grupper människor som grillade. Myspys! Och det var då inte varmt ute igår.. En vardagkväll i veckan gick jag också dendär vägen och då var massa människor ute o spelade kubb sådär ja, ändå.. Bra tycker jag! :) Mera sånt! Det är inte direkt så man ser sånt där Malla kommer ifrån så ofta. Det är ändå lite storstad över detta ställe, människor intar gräsmattor, tak, parker så fort solen lyser lite.

Nu ska jag fortsätta läsa, har äntligen börjat med davincikoden o lyckats fastna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar