tisdag 29 maj 2007

Byebye phone igen

Kommer ihåg den från i augusti när min usa-mobil hade hoppat i havet. Nu är det inte riktigt så illa, bara tomt i luren när jag lyfte på den här hemma. Inget internet som fungerade heller! Ringde support som försökte hjälpa men det var fel på utskickningsgrejen så han måste skicka ut en tekniker o de kunde dröja 3-4 dagar, jiho sa jag o det ska ju ändå kopplas ur på torsdag så jag packade ihop allt o la i en kartong så den är redo att fara på sommarlov nu. Anslöt mig till pojkarnas nät istället och det fungerar fint. Har suttit och opponerat nu ikväll och är äntligen klar! Har kört bil hela dagen.. eller nja men cirkus sex timmar iaf, och lika långt imorn igen, men det går så bra så! Stannade på Birsta idag, shopping o Ikea, fick faktiskt några saker... Sedan stannade vi i Härnösand och fikade med U.

Min hals gör ont och nacken med, inte kul alls, T o E var så i går tror jag så vi kanske har något lätt som smittas runt... Ska gå o lägga mig nu och försöka vara piggare imorgon. See you! Lycka till till mig imorn när det ska försvaras o opponeras. Huuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar