fredag 4 maj 2007

En shop

Det blev en shop på stan idag, hittade många fina saker. Var faktiskt inte in i en endaste klädaffär! Det var starkt jobbat av oss tycker jag. Jag har handlat lite för mycket kläder på sistone... Idag blev det lite andra saker. Plus en hel brun klassisk dam - min cykel är hel! Inget skrammel och inget som sitter löst, helt underbart! Nu hörs det inte på lång väg att jag kommer. Trolla! Hade killen som tog emot cykeln skrivit, o se, det lyckades de visst med ;) Var tvungen att provcykla till Å-centrum och det gick som smort. Ikväll blir det kyckling på Sofiehem men den tar väldans lång tid på sig tycker jag... Och då är lite godis gott under tiden. M, du kan inte intala mig att inte tycka godis är gott.. Kvällen ska nog ägnas åt inget alls, eller jo, men inget ansträngande, bara relaxing - Davincikoden maby? :) Troligtvis..

Nu har mor o A bokat Spanien, så 10-17 juli får jag besök. Blir pefekt tycker jag! Mitt i sådär, kan knappast bli bättre. Så är det någon mer som känner för att hälsa på så är det frittfram alla dagar utom dessa.. Fast kan ni bara dessa så ska jag nog kunna klämma in er ändå! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar