söndag 6 maj 2007

Stökardag

Nu var det städat, tvättat och handlat i huset. Söndagar är bra stökardagar, man hinner så himla mycket för dom är alltid så långa!

Blev inspirerad (eeh?) av att sitta o kolla på Em då hon städade igår så idag har jag bytt dukar o ljusstakar o sånt lite här o var, var ju mörkt o vinterfärger i hela hemmet :P Jo, vi har ju så oerhört mycket utsmyckningar o fina saker i vårt hem jag o grabbarna! Hade förresten dykt upp en skylt på vår dörr idag, ser ut som det bor en liten familj härUlla, Carl och så Eric under de två andra namnen. Haha. Fast nu gjorde jag våra namn sådär hemliga o använde mellannamnen, skitcoolt! Undra om folk kan räkna ut vad jag heter i mellannamn? Men jag är ju lite sådär som prinsessorna o har massor av namn, fem stycken! Ska nog ta o leta fram lite prinsess bilder och skicka till min lille Prins W nån dag kom jag på nu igen. Ja åter då.. rent och fint hem nu, jag har tillochmed fått nya sängkläder! Har hunnit med en prommis till maxi också, införskaffat dom där jvla vhs-banden, var tvungen att köpa ett trepack för det fanns inget annat. Så behöver någon ett band så hojta till! Jag har ingen video så jag kan inte använda dom.

Ett hett tips: Pip Larssons börjar ikväll kl. 19 på svt1! Missa inte det! Själv hade jag faktiskt tänkt kika på hockey men jag lär nog avvika 30 min o se på ettan :)


Flyga högt o sväva vilket härligt sätt att leva
Vi har frihet det är givet, vi tar klivet det är livet
Full fart fram - flygplan

Tre veckor till sommarlov? Dax för mig att boka flygbiljett i veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar