torsdag 17 maj 2007

Färdig?

Om jag har skrivit klart än? Nehej! Inte på långa vägar men jag har börjat någonstans iaf... Massor av citat o tycken från olika böcker så nog har jag läst iaf. Kom på för en stund sedan att 2500 ord bara är ca 6.5 sida!! Och 6.5 sida är ju bra mycket mindre än nio sidor! Men nu så blev det tvärstop igen så jag bara väntar på att få gå och träna nu, har inte fått ngt gjort på en timma eller två. Skulle behöva städas här också, hoho? Städhjälpen!? Är faktiskt inte min tur att städa denna vecka... men finns väl ingen som tar reda på allt som ligger slängt kring min säng iofs. Böcker, papper, böcker och ännu mera papper. Städning imorn när jag kör fast med plugget.

Har hittat ett bra flyg hem från Spanien nu, kommer till Stockholm kl. 00.20 natten mellan 12-13 augusti. Var en mycket bättre avgångstid från Alicante på den och så gör det ju inget om jag hinner hem och packa om väskan innan det bär av till Kos heller ;)


Nu är det snart aerobics, sista passet för i vår. Nästa vecka är jag i Bollnäs och torsdagen efter de har jag sommarlov!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar