onsdag 9 maj 2007

Kvotering och positiv särbehandling

Idag har det diskuterats vildt i vår basgrupp. Jag har en åsikt, alla har en åsikt, vi hade olika åsikter. Hoj. Ja jag tänker inte delge min åsikt nu men ja, näe. Men det har då diskuterats nu. Som det sas är de flesta allt för rädda för att säga sin riktiga åsikt och tankar så det aldrig bearbetas det där viktiga området ordenligt.

På eftermiddagen har jag och Em varit ute o cyklat, upp till Rusta, Coop, stan, Maxi, hem. Det är en bit det kan jag tala om! Och upp till Ersboda är det uppför uppför uppför.. Med lite småregn o blåst. Ner till stan är det nerför o då började solen skina lite!

Jag är så upprörd o fundersam över davincikoden nu så jag kan inte sluta läsa alltså.. Tänkte försöka hinna läsa ut den nu innan Greys så jag får veta hur allt går! Är mycket som jag inte förstår än :P Imorn är det tidigmorronkl8 som gäller igen.

Måste bara säga att jag tål inte den där Ebba Sydov (Grym stavning där! Det kan...) Hon är bara... så mycket av allt det där jag avskyr med Stockholm eller hur man ska uttrycka sig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar