torsdag 31 maj 2007

Oro

Tänk att man kan bli så orolig och rädd så fort från en riktigt trevlig och rolig kväll. Har nyss avslutat ett sökande efter en lillebror med diabetes som hade allt kvar hemma; plånka, mobil och insulin. Både polis och sjukhus hann bli inkopplade innan han híttade hem utan större besvär. Jag blev rädd och så arg, man kan inte göra så mot mamma!


Annars ikväll har vi varit på bilbingo i Mohed, jag och Em gjorde en god gärning och tog med våra mödrar på bingo! Här låter det som att de är cirkus 70 år men så är verkligen inte fallet! T fick också följa med och det var riktigt trevligt, hade varit trevligare med en liten vinst dock... Nolla.. Tolv.


Innan det var det bal, eller den pågår väl fortfarande, snart dax för efterfesten va?! Min bal kväll/natt var nog topp ett i listan över roligaste partyna ever. Lätt alltså! Helt obeskrivlig var ju den kvällen. Så jag hoppas att ni har det roligt ikväll 88:orna! Det är inte många jag känner i den "kullen" men ni var så himla fina allihopa! Man måste ju glida runt där och se på alla som får vara prinsar och prinsessor för en kväll.


Ja det var väl ganska mycket jag hunnit med ikväll ändå alltså. Nu ska jag försöka mig på att sova men får väl se hur det går med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar