söndag 27 maj 2007

Länge sen

Ohoj nu var det flera dagar sedan jag ritade i bloggen! Vad har jag haft för mig? I fredags var det lite partaj på kvällningen, Tranan är fortfarande och igen ingen höjdare men med lite trevliga människor så fungerar det ju. Kvällen var mycket bra iaf! Well... lördag for jag o mor ner till hm, Västmanland? Skogen utanför Avesta iaf. Morbror har ett sommarhus där och det var väldigt fint och mysigt, så nu har jag lekt med A i två dagar och skämtar inte om jag säger att jag puttat gunga i fem timmar! Igår spelades det lite spel med vänner mot kvällningen och sedan en tidig natta. Oj, så många dagar på så här kort skrivet, wow! Inga utsvävningar här inte... Idag ska jag iväg och klippa håret halv elva och sedan på stan och sådär med några människor. Have a nice day!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar